Mreža društveno-kulturnih centara
Projekti u 2024 godini
-
DKC-HR: podrška, promocija i produkcija (2024.)
- Programsko područje:
- Organizacijski razvoj
- Odobreni iznos:
- 9,000.00kn
- Kategorija:
- Treća kategorija do 10,000 eura
- Opis projekta:
- Tri su smjera razvoja dosadašnjeg rada Mreže: ulaganje u zajednicu kroz korištenje prostora kojima se suupravlja, mapiranje i proširenje članica Mreže kako bi se u razmjenu kulturno-umjetničkog programa uključile nove organizacije i prostori, te ulaganje u vidljivost prostora i aktera koji produciraju programe. Osnovna distinkcija društveno-kulturnih centara od drugih (institucionalnih) prostora produkcije, facilitacije i refleksije kulturno-umjetničkih sadržaja jest dijeljeni način korištenja prostora koji osigurava njegovu dostupnost i sudjelovanje u njegovom programiranju. U 2025. Mreža će sufinancirati minimalno sedam kulturno-umjetničkih radova u DKC-ima koji će angažirati publiku, zajednicu ili sam prostor. Uz to, namjera je ovog projektnog prijedloga lokalna iskustva prenijeti na nacionalnu razinu, detektiranjem prostora za kulturu koji se odmiču od dosad priznatih i prepoznatih modela rada na nezavisnoj kulturnoj sceni. Kroz javne online razgovore cilj je integrirati njihova iskustva u daljnje djelovanje Mreže. Sve će aktivnosti pratiti produkcija audio sadržaja koji će događanja kontekstualizirati te koji će biti emitirani i objavljeni na medijima zajednice i u medijskog bazi Mreže.
Ostali projekti
-
DKC live: Novi prostori zajednice, kulture i društvenosti (2023.)
- Programsko područje:
- Organizacijski razvoj
- Odobreni iznos:
- 7,000kn
- Kategorija:
- Treća kategorija do 10,000 eura
- Opis projekta:
- Mreža društveno-kulturnih centara ojačava svoje veze sa zajednicom osmišljavajući praćenje aktivnosti članica u stvarnom vremenu – njihovim prijenosom putem komplementarne nacionalne mreže radija zajednice, stvaranjem zapisa i materijala, pilotiranjem intersektorske suradnje radi razvoja nove platforme, razmjenom znanja među članicama, uz neizostavno sudjelovanje javnosti u svim navedenim aktivnostima. Produkcija kulturno-umjetničkih aktivnosti se, uz fizički prostor koji osmišljava i provodi svaka članica Mreže zasebno, odvija u internetskom prostoru kako bi kulturno-umjetničke aktivnosti ostvarile utjecaj i vidljivost izvan geografske zajednice u kojoj se događaju, s ciljem njihova snažnijeg povezivanja. Članice Mreže se kapacitiraju i za samostalnu proizvodnju medijskog sadržaja kako bi programi i aktivnosti koje produciraju dobile adekvatnu vidljivost te kako bi se snažnije pozicionirale u lokalnim zajednicama, a posredstvom Mreže i na nacionalnom nivou.