Eurokaz
Projekti u 2024 godini
-
Eurokaz sezona 2025 (2024.)
- Programsko područje:
- Organizacijski razvoj
- Odobreni iznos:
- 12,600.00kn
- Kategorija:
- Druga kategorija do 18,000 eura
- Opis projekta:
- Eurokaz u 2025. godini planira integrirani pristup kroz sve svoje aktivnosti – scensku produkciju, festival Eurijala, Školu izvedbenih umjetnosti i izdavačku djelatnost – s naglaskom na beskompromisnu estetsku ustrajnost i društvenu odgovornost. Nakon razdoblja usmjerenog na relativno specifičnu estetičku problematiku, Eurokaz se 2025. godine posvećuje kritičkom promišljanju društvenih fenomena, istražujući mitske i političke aspekte, prema Barthesovoj tezi o mitskoj maski političke plošnosti. Projekt temeljen na romanu "Tri elegije za Kosovo" Ismaila Kadarea, u suradnji s Albanskim nacionalnim teatrom, bavit će se razaranjem i ponovnim slaganjem mita bez etničkih predrasuda. Festival Eurijala će koristiti romane Julesa Vernea i zbirke Nikole Šopa za kritičko promišljanje kolonijalizma i tehnološkog napretka. Škola izvedbenih umjetnosti fokusirat će se na intelektualnu indiferentnost i neodgovornost u kulturnim institucijama, obrađujući zapostavljene aspekte hrvatske kulturalnosti.
Ostali projekti
-
Eurokaz sezona 2024. (2023.)
- Programsko područje:
- Organizacijski razvoj
- Odobreni iznos:
- 12,600kn
- Kategorija:
- Druga kategorija do 18,000 eura
- Opis projekta:
- Program koji se ove godine prijavljuje sastoji se od tri kompatibilna dijela jedne cjeline. Eurokaz će u 2024. producirati predstavu "Krležino divot pismo", nastavak projekta "Simfonije / Turpituda" iz 2023. godine. Predstave su komplementarne i čine neku vrstu duologije. Obje razvijaju temu prijeratnog sukoba na književnoj ljevici kada se pokušavalo pomiriti, primiriti ili udaljiti relaciju umjetnosti i revolucije, društvenog angažmana i umjetničkog solipsizma. Drugi segment Eurokazovih aktivnosti je festival "Eurijala 2024.". Izdanje "Eurijale" za 2024. godinu za temeljno programsko polazište ima nizom ambijentalnih događanja otvoriti jedan potpuno novi pogled na dosad neotkrivene scenske specifičnosti i izazove zagrebačkog urbaniteta, tretirati performativno ravnopravno zagrebački prostor od Gornjeg grada do zračne luke. U planu je produkcija dvije operne izvedbe (REGOČ i PTICE – ŠPIJUNI), kao i nekoliko multimedijskih performansa (BRANKO BREZOVEC, TONI BLAŽINOVIĆ, ZLATKO BURIĆ KIĆO), kao i suradnja s Odsjekom neverbalnog teatra Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku, čiji će polaznici svojim izvedbama sudjelovati na festivalu. Treći je segment Eurokazova programa briga za kontinuitet scenske inovacije, pod nazivom "EUROKAZOVA LJETNA ŠKOLA IZVEDBENIH UMJETNOSTI: Od zajedništva do emancipacije". Osim toga, Eurokaz planira distribuciju svojih recentnih predstava u Hrvatskoj i inozemstvu (planira se gostovanje predstave NOVI SOTONA u Estoniji), kao i suradnja s udrugom "Blatski fižuli" s Korčule. Također, u planu je gostovanje ukrajinske predstave CHOOSE A BETTER VERSION redateljice Natalke Blok kao i prikazivanje filma 20 DAYS IN MARIUPOL.
-
Digitalizacija arhive Eurokaza (2022.)
- Programsko područje:
- Podrška za organizacijsko i umjetničko pamćenje
- Odobreni iznos:
- 40,000kn
- Kategorija:
- Podrška za jednokratne projekte do 40,000 kn
- Opis projekta:
- Eurokaz ima bogatu arhivu koja se odnosi na 27 godina postojanja festivala (1987.–2013.) koja, međutim, nije obrađena / sistematizirana, a najvećim dijelom nije digitalizirana te je stoga nedostupna široj javnosti. Digitalizirana arhivska građa bila bi postavljena na mrežnu stranicu Eurokaza i odgovarajuće repozitorije, a sadržavala bi programske knjižice i biltene, skenove plakata, galeriju fotografija, presscut iz tiskovina (svaka godina ima između 100 i 300 objava), video i filmske zapise, audio snimke, Eurokazove publikacije, bibliografiju, izjave sudionika i publike festivala i sl. Takav pristup omogućio bi, između ostalog, i kritičku refleksiju o utjecaju Eurokaza na hrvatsku i regionalnu scenu, te njegovu relevantnost u međunarodnom kontekstu. Mladim generacijama je gotovo nepoznata uloga i značaj Eurokaza oko artikulacije i kontekstualizacije bitnih strujanja u izvedbenim umjetnostima u zadnjih trideset godina, te bi dostupnost arhivske građe trebala nadoknaditi taj nedostatak i potaknuti daljnja istraživanja u sistematizaciji znanja o recentnim pojavama u suvremenom kazalištu.
-
Eurokaz sezona 2023. (2022.)
- Programsko područje:
- Podrška za organizacijski razvoj
- Odobreni iznos:
- 89,996.40kn
- Kategorija:
- Velika podrška do 100.000 kn, Razvoj produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata
- Opis projekta:
- Eurokaz za 2023. godinu priprema dva komplementarna projekta / scenska eseja pod nazivom SIMFONIJE i TURPITUDA, koji se temelje na poemama Miroslava Krleže i Marka Ristića, na njihovoj korespondenciji, kao elementima "sukoba na književnoj ljevici". Oba projekta će se baviti ne samo estetički relevantnim već i društveno zaposjednutim problemom: što se od suvremene umjetnosti očekuje? Također, u sklopu festivala EURIJALA, Eurokaz planira u Zagrebu ugostiti četiri predstave srednjoazijskih autora koje će producirati kazalište Vaba Lava iz Estonije. Predstave će biti kombinacija dokumentarne i eksperimentalne kazališne forme i bavit će se temama ljudskih prava, političkom situacijom i kulturnim specifičnostima Centralne Azije. Osim toga, Eurokaz će u 2023. godini finalizirati koprodukciju predstave NOVI SOTONA koju priprema s kazalištem Vaba Lava iz Estonije, kao i realizirati projekt OD ZAJEDNIŠTVA DO EMANCIPACIJE: EUROKAZOVA LJETNA ŠKOLA IZVEDBENIH UMJETNOSTI koji će se baviti edukacijom i praksom utemeljenom na estetskim i konceptualnim smjernicama suvremenog teatra. Također, planirana je realizacija umjetničkog istraživanja FOKUS I DOSEG IZVEDBENOG RECIPIJENTA.
-
Eurokaz sezona 2021. (2020.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 85,499.96kn
- Kategorija:
- Razvoj produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 100.000 kn
- Opis projekta:
- Predloženi program se odnosi na produkciju i distribuciju vlastitih kazališnih predstava, kao i na suradnju i organizaciju gostovanja inovativnih stranih kazališnih grupa, umjetnika i organizacija. NOVI SOTONA je trodijelna koprodukcija između teatra SA Vaba Lava iz Tallinna (Estonija), Eurokaza iz Zagreba i Teatra Vojdan Černodrinski iz Prilepa te predstavlja dramaturški spoj triju predložaka: romana estonskog pisca Antona Hansena Tammsaarea "Nezgode novog Sotone", drame Josipa Kosora "Požar strasti" i drame makedonskog pisca Vasila Iljoskog "Čast". Predstava će se raditi u Zagrebu, Tallinnu i Prilepu, a premijera će biti u Estoniji u travnju 2021., nakon čega će igrati i u Hrvatskoj i Makedoniji. GILGAMEŠ U GODINI S 13 MJESECA projekt je skupine djelatnika hrvatskog i danskog kazališta, filma, glazbe i vizualnih umjetnosti pod vodstvom Zlatka Burića Kiće, koji se odvija na rubovima glazbenog koncerta, kontroliranog happeninga, strukturiranih improvizacija, vizualne instalacije i zadatosti dramske predstave. U sklopu EURIJALE planirano je gostovanje četiri predstave Estonskog teatra u Zagrebu u veljači. Provodit će se i DIGITALIZACIJA arhiva Eurokaza čime će se omogućiti pristup javnosti kompletnoj građi.
-
Eurokaz sezona 2020. (2019.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 79,680kn
- Kategorija:
- Razvoj produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 100.000 kn
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Program se sastoji od produkcijskog, distribucijskog i segmenta usmjerenog na umjetničko-društvene prakse. "Gilgameš u godini s 13 mjeseca" projekt je skupine djelatnika hrvatskog i danskog kazališta, filma, glazbe i vizualnih umjetnosti pod vodstvom Zlatka Burića Kiće, koji se odvija na rubovima glazbenog koncerta, kontroliranog hepeninga, strukturiranih improvizacija, vizualne instalacije i zadatosti dramske predstave. Obrušava se na ekonomiju i pristalost različitih formi zloupotrebljavajući rigidnost njihovih značenja i suprotstavljajući njihove jezike. "Zašto hrvati djecu jedu" I. Srnec kao bazu koristi Šenoine Povjestice, feljtone Zagrebulje te citate arija opere N. Šubić Zrinjski. Približavanjem struktura koje ne mare za žanrovsku ujednačenost predstava dotiče dva temata: onaj nacionalnog identiteta i onaj njegove mentalitetske fantazmagorije. "Hamlet's lunacy“ kolektiva The Crew računalnom grafikom, 3D-om i tjelesnom izvedbom dekonstruira povijesnu pozadinu Shakespeareovog klasika, pomiče granice vizualne reprezentacije i razotkriva nove modalitete percepcije. "SuKULTURA" pokušava dinamizirati smisao javnih kulturnih ustanova, a "Publikaz" poraditi na približavanju publike i na rub odbačene umjetnosti.
-
Eurokaz sezona 2019. (2018.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 89,640.00kn
- Kategorija:
- Razvoj produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 100.000 kn
- Opis projekta:
- Eurokazov program sastoji se od produkcijskog, prezentacijskog i segmenta usmjerenog na umjetničke društvene prakse. "Posljednji dani čovječanstva" i "Glembajevi" bave se oprekom u kojoj se hrvatsko društvo teško snalazi, onoj između domoljublja i otvorenosti života. Jedno drugo ili isključuju, ili se opreku nadilazi ograničenjem otvorenosti (u ime građanskog moralizma) ili pak korporacijskim patriotizmom (todorićevskih formula). Ovaj segment pokušava odgovoriti na pitanja mogu li se ti pojmovi promatrati kao zasebni entiteti te može li se o njima misliti kao što mislimo o ribi i mesu – razlikujem ih, ali ih podjednako volim? Drugi segment, skromniji, ali katkad precizniji nasljednik Eurokaz festivala, nudi uvid u prijevoje kreativnih nedoumica skupina koje su u Eurokazovu aranžmanu već gostovale u Zagrebu – La Fura dels Baus, Forced Enertainement i Teatro Tatro, i povlači paralelu sa svjetskim postignućima. Treći segment pokušava dati obol trendovima kulturnih politika. "Pjesma cvrčka" ulazi u prostor normiranja i stereotipa oslobođenim poetskim slikama; "SuKULTURA" pokušava dinamizirati smisao javnih kulturnih ustanova, a "Publikaz" radi na približavanju publike i na rub odbačene umjetnosti.
-
Putovanje na festivale Zürcher Theater Spektakel i Tbilisi International Theatre Festival (2018.)
- Programsko područje:
- Osmišljavanje i priprema novih programa/projekata
- Odobreni iznos:
- 13,650.00kn
- Kategorija:
- Putovanje u inozemstvo radi selekcije programa
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Eurokaz djeluje u području izvedbenih umjetnosti te producira i distribuira radove domaćih i inozemnih umjetnika. U oba segmenta programa inzistira se na različitim žanrovima koji promišljaju, razvijaju te umjetnički odgovorno i društveno angažirano participiraju, a ne tek parazitiraju na dosezima izvedbene inovacije. Projekti i suradnici biraju se izvan okvira pomodnosti i profitabilne sigurnosti, s naglaskom na autorsko promišljanje temeljeno na istraživačkom i visokorizičnom umjetničkom pristupu. Povezivanje s dvama festivalima sličnih svjetonazorskih kriterija nužno je za nastavak umjetničkog djelovanja Eurokaza u oba segmenta. Domaćim festivalima i teatrima Eurokazove su produkcije ili preskupe ili, zbog svoje visokosofisticirane društvene i umjetničke angažiranosti i specifičnih estetika, preradikalne za pozivanje na gostovanja. Jednako je i s projektima koje Eurokaz predstavlja u Zagrebu. Otvaranje niše za razmjenu predstava stvorit će prostor za prikazivanje Eurokazovih produkcija u inozemstvu, a predstavljanjem radova viđenih na tim festivalima nastavit će se s kritičkim i analitičkim preispitivanjem hrvatske izvedbene scene i pomicanjem njezinih granica.
-
Eurokaz sezona 2018. (2017.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 89,728.02kn
- Kategorija:
- Razvoj domaće umjetničke produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 100.000 kn
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Eurokaz se u sezoni 2018. u svojem produkcijskom segmentu i prezentacijskom formatu "Eurijali" osmjelio ući u prostor srednjoeuropskog kazališta, stiješnjenog između velikih sistema i standarda njemačkog i ruskog teatra. Dvije od tri Eurokazove produkcije ("Legenda/Michelangelo Buonarroti" i "Manifest naivnosti") nastaju ravnopravnom suradnjom mađarskih, rumunjskih, slovačkih i hrvatskih umjetnika i institucija. Treća produkcija, "Kratki izlet u prigovor savjesti" preispituje ratnu temu koja je u hrvatskim izvedbenim umjetnostima dosad ili zatamnjena ili previše slikovita i porozna. Svaka produkcija nastaje usmjerenim suradnjama s nekoliko umjetničkih i društvenih institucija, od velikih nacionalnih kazališnih kuća, teatara konvencionalnih i osiguranih repertoara, do udruga osjetljivih na priziv intime i značaj čovjekova pogleda. "Eurijala" se pak usmjerava na vrhunske, a u nas relativno nepoznate, primjere teatra srednje Europe i pokušava ukazati na pojavu praksi autentičnosti u tim zemljama koje se danas, nakon više od dvadeset godina servilne prilagodbe svojih fokusa, hrabro otiskuju u širinu neprilagođenog.
-
Eurokaz Sezona 2017. (2016.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 89,999.96kn
- Kategorija:
- Razvoj domaće umjetničke produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 100.000 kn
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Eurokazov program za 2017. godinu posvećen je stvaranju i prezentaciji projekata različitih teatarskih žanrova. Projekti i suradnici birani su s naglaskom na autorsko promišljanje teatra temeljeno na istraživačkom i visoko rizičnom umjetničkom pristupu. U produkcijskom segmentu programa preispituje se hrvatska ne-elastičnost u razumijevanju scenske drugosti i nesređena situacija nacionalne kazališne prošlosti. Dvjema međunarodnim koprodukcijama (Manifest naivnosti i Traktor) iniciraju se suradnje domaćih i etabliranih svjetskih umjetnika, potiče se njihov izlazak iz vlastitih, za njihove poetike karakterističnih, 'zona ugoda' te ohrabruje ulazak u produktivnu zonu estetskih rizika. Samostalnom produkcijom (Povratak) inzistira se na revidiranim pristupima segmentima hrvatske dramske literature za koje još uvijek nije iznađen izvedbeni modus i dovodi u pitanje dominantan logocentrizam i psihološki realizam hrvatskog glumišta. U prezentacijskom segmentu programa naglasak je stavljen na u nas malo poznati mađarski teatar koji je u ovom trenutku najživlji u odnosu na ostale istočnoeuropske zemlje. Popratni program (filmovi, razgovori s publikom, predavanje) kontekstualizirat će predstavljene izvedbene projekte (Ernellin posjet, Radnici iz crne planine, Mir u Itaki) i domaćoj javnosti ukazati na doprinos perifernih europskih zemalja u produkciji suvremenih izvedbenih umjetnosti.
-
Eurokaz sezona 2016. (2015.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 95,737.50kn
- Kategorija:
- Razvoj domaće umjetničke produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 115.000 kn
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Eurokaz 2016. nastavlja svoje aktivnosti kao produkcijska kuća u različitim programskim segmentima: vlastite produkcije i koprodukcije, gostovanja (program Eurijala), diskurzivni programi (radionice, okrugli stolovi, tribine, predavanja), filmska produkcija, projekcije, izložbe. Nastavljajući se na tematske blokove festivala od kojih su mnogi bili posvećeni doprinosu ne-europskih kultura u razvoju suvremene umjetnosti, Eurokazu je u fokusu interesa u sljedećoj godini Kina. Nizom projekata i aktivnosti u kojima surađuju kineski, hrvatski, slovenski i crnogorski umjetnici i partneri pokušat će se odrediti sličnosti, ali i podcrtati razlike, naših tranzicijskih sustava. Riječ je o složenom projektu različitih izvedbenih i poetičkih razina koji pod zajedničkim nazivom Glad u konačnici okuplja i različita estetička i svjetonazorska iskustava, a čiji je cilj, u socijalnom smislu, rušenje stereotipne predodžbe koja na ovim prostorima prevladava o suvremenoj kineskoj proizvodnji ideja od cenzure umjetničkih do liberalizma ekonomskih. U produkcijskom smislu nastavak je to Eurokazova modela suradnje nezavisnih i institucionalnih kulturnih organizacija. Projekt se u formalnom smislu sastoji od nekoliko cjelina: predstavljanje radova (multimedijalne i plesne predstave, dokumentarni filmovi, instalacije, izložbe) svjetski priznatih kineskih umjetnika; produkcije triju predstava; popratnih događanja (radionice, okrugli stolovi, diskusije); finalne višesatne scenske montaže materijala prezentiranog i produciranog u sklopu projekta Glad; predstavljanje materijala na festivalu Ex ponto u Ljubljani i na festivalu MIT na Cetinju.
-
Eurokaz Sezona 2015 (2014.)
- Programsko područje:
- Razvojna podrška za organizacije
- Odobreni iznos:
- 103,431.38kn
- Kategorija:
- Razvoj domaće umjetničke produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 115.000 kn
- Opis projekta:
- Eurokaz se nakon dugogodišnjeg festivalskog iskustva transformirao u „produkcijsku kuću“ koja želi nezavisnoj sceni omogućiti ambiciozne projekte visokih umjetničkih i produkcijskih standarda. Eurokaz surađuje s partnerima u zemlji i inozemstvu te okuplja umjetnike raznolikih profila, stavova i izražajnosti te ih, kreativnim programskim ponudama, dovodi u intrigantne i nepredvidive suradnje izvan njihovih očekivanih radijusa djelovanja. Razvijaju se projekti s naglaskom na inovativnosti i originalnosti umjetničkog pristupa i provedbe te većoj vidljivosti i kontekstualizaciji marginaliziranih umjetničkih pojava (prešućeni autori, novi scenski rakursi čitanja dramske literature, nove tehnologije u izvedbenoj praksi). Korisnici su hrvatski umjetnici, profesionalci s područja teorije i prakse izvedbenih umjetnosti, studenti ponajprije umjetničkih akademija i humanističkih znanosti te svi ostali zainteresirani sudionici kulturnog života grada.
-
Vještice i sinovi (2014.)
- Programsko područje:
- Osmišljavanje i priprema novih projekata/programa
- Odobreni iznos:
- 19,980.00kn
- Kategorija:
- Umjetničko istraživanje
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- U okviru ovog projekta konceptualna umjetnica Sanja Iveković upozorava na amneziju u našem post-post-postmodernom doživljaju socijalno-političke zbilje te nastavlja s kritikom etatističke dominacije nad pojedincem (posebice ženama) i satirom nesvjesne snishodljivosti akademske, tek karijerno osviještene inteligencije. Poigravajući se konvencijama dokumentarizma, jukstaponirajući im reprezentacijske, performativne kazališne postupke i ekskurse novih radikalnih teza o srednjovjekovnim progonima vještica, umjetnica daje sasvim osobno viđenje barbarskih zbivanja s primjerima od srednjeg vijeka do današnje situacije (primjerice u Africi), koji, izgleda, još nisu zahvaćeni svojim sramotnim konsekvencama. Istraživanje će se provoditi u nekoliko segmenata: 1. izbor dokumentarnog i sekundarnog materijala vezanog uz temu projekta; 2. terensko istraživanje pojedinih slučajeva; 3. javni "lecture-preformance" .
-
EurokazProdukcija (2013.)
- Programsko područje:
- Operativna podrška za programski razvoj
- Odobreni iznos:
- 88,200.00kn
- Kategorija:
- Razvoj domaće umjetničke produkcije i/ili distribucije umjetničkih radova, djela i projekata do 100.000 kn
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Eurokaz je u 2013. godini obilježio svoje posljednje festivalsko izdanje te se planira transformirati u „produkcijsku kuću“, o čemu je održana i javna rasprava (Eurokaz Saloon). Eurokaz se i prije angažirao u produkcijskim djelatnostima (30 koprodukcija do danas) te će potrebno znanje i iskustvo ponuditi kao model „produkcijske kuće“ (EurokazProdukcija) koja će nezavisnoj sceni omogućiti ambiciozne projekte i adekvatne uvjete za rad kao što su prostor (dvorana Gorgona), tehnička oprema, distribucija i sl. Takav model koji je u inozemstvu uobičajen način produciranja (npr. Campo, Gent; Artsadmin, London i dr.) pokazao bi kako je moguće i izvan institucija ostvariti velike projekte (planirano je ukupno osam produkcija na godišnjoj razini) kao i ostale programe (radionice, tribine, edukacije, istraživanja) koji proizlaze iz strateškog plana. Eurokaz bi unutar tog produkcijskog modela razvijao projekte čiji bi naglasak bio na inovativnosti i originalnosti umjetničkog pristupa i provedbe (nesvakidašnji spojevi i suradnje koji umjetnike stavljaju pred nove izazove), većoj vidljivosti i kontekstualizaciji marginaliziranih umjetničkih pojava (prešućeni autori, novi scenski rakursi čitanja dramske literature, nove tehnologije u izvedbenoj praksi). U razvoju publike koristit će se metode interaktivnosti i participacije pomoću kojih bi gledatelji postali aktivni korisnici.
-
Faustin & BADCo. Labos (2013.)
- Programsko područje:
- Osmišljavanje i priprema novih projekata/programa
- Odobreni iznos:
- 20,000.00kn
- Kategorija:
- Umjetničko istraživanje
- Multimedija:
-
- Opis projekta:
- Cilj ovoga projekta je upoznavanje i razmjena iskustava, preispitivanje jezika i procedura između autora koji dolaze iz specifičnih političkih i kulturnih konteksta koji su obilježeni "tranzicijskom" temporalnošću i razvojnim asinkronicitetom te u konačnici stvaranje izvedbenih materijala. Diskurzivni i izvedbeni materijal sabran kroz ovo istraživanje potencijalno bi mogao rezultirati zajedničkim projektom (2016, u sklopu programa EurokazProdukcija unutar tematskog bloka 'teatar i konjuktura'.). Kongoanski koreograf, redatelj i plesač Faustin Linyekula jedan je od najprodornijih inovatora afričkoga plesa i kazališta. Formiran je u rodnom Kisanganiju gdje danas vodi kulturni centar Studios Kabako, te na plesnim radionicama u Francuskoj. Njegova je karijera strelovita, već nekoliko godina koreografira i režira u uglednim europskim kazalištima i na festivalima poput Avignona i Wiener Festwochen. Eurokaz je ugostio njegove dvije predstave more more more... future (2011) i Drums and Digging (2013). Osnovana 2000. godine, skupina BADco, međunarodno je relevantan izvedbeni fenomen, sastavljena od koreografa / plesača, dramaturga i filozofa, sistematično se bavi istraživanjem protokola izvođenja, predstavljanja i gledanja strukturirajući svoje projekte unutar različitih formalnih i recepcijskih sklopova. Istraživanje će trajati dva tjedna i biti podijeljeno u dvije cjeline. U prvom tjednu radit će se na međusobnom upoznavanju, predstavljanju umjetničkih predmeta interesa i estetičkih postupaka, dok će se u drugom tjednu raditi na oblikovanju formalnih, izvedbenih segmenata. U završnom tjednu praktičnog istraživanja, radionica će biti otvorena i za zainteresirane plesače izvan autorskog tima. Visoka konceptualna polazišta njihovih radova bit će zanimljiva osnova za istraživanje tokova kulturološke izvedbene neposrednosti.