Mala autorska radionica međuodnosa objektiva i tijela
Projekti u 2012 godini
-
Bez naziva ili do kosti (2012.)
- Programsko područje:
- Razvoj umjetničkih ideja, partnerskih projekata ili festivala/manifestacija
- Odobreni iznos:
- 14.446,49kn
- Kategorija:
- umjetničko istraživanje u svrhu produkcije umjetničkog rada (samostalno ili u suradnji s drugim umjetnicima i umjetničkim skupinama)
-
- Opis projekta:
- Projekt Bez naziva ili do kosti, usmjeren je na istraživanje mogućnosti kretanja na temu kosti. Kosti kao svjedoci nečijeg života, kosti kao anatomska struktura koja nas podržava u svakodnevnom kretanju, kosti kao simbol smrti... Za stvaranje takvih plesnih materijala iz kojih će naposljetku proizaći plesna predstava te koreografski materijali za plesni film, pozvano je 4 izvođača (plesači suvremenog plesa, glumac i muzičar). Projekt zahtijeva kontinuirano istraživanje i bavljenje tehnikom pokreta koja je komplementarna plesu. Radi se o metodi Feldenkrais koja proučava mehaničku uvjetovanost kretanja preko sistema kostiju te utjecaj istog na živčani sustav čovjeka. To su alati koji zahtijevaju vrijeme i prostor, i prijeko su potrebni za daljnji razvoj umjetnika na području izvedbenih umjetnosti. S obzirom na to da istraživanje korištenja vlastitog tijela tretiramo na način da proširujemo informaciju na publiku, cilj je ovog projekta senzibilizirati, kroz vlastitu fizičnost, širu javnost o pitanjima koja svi u sebi nosimo.
Ostali projekti
-
Membrane: koreografski potencijal živog prostora (2017.)
- Programsko područje:
- Razvoj novih umjetničkih ideja
- Odobreni iznos:
- 20,000.00kn
- Kategorija:
- Razvoj novih umjetničkih ideja
- Opis projekta:
- Umjetničko istraživanje "Membrane: koreografski potencijal živog prostora" bavi se detekcijom koreografskog potencijala izvedbenog prostora koji je oblikovan živim materijalom, točnije najlonskom kupolom. Živost kupole čije je kretanje moguće usmjeravati igrom ispuhavanja i napuhavanja zraka, nužno uvjetuje i transformaciju ostalih elemenata izvedbe: pokreta, svjetla, zvuka. Usprkos njenoj prozirnosti, dolazi do izobličenja percepcije prostora i pokreta. Najlon postaje sastavni dio doživljaja zvučne slike izvedbenog prostora, a zbog specifičnog načina lomljenja svjetla i korištenja rasvjete doživljava modulacije. Tako aktivna scenografija otvara i nove mogućnosti u odnosu prema publici, od inverzije njihova položaja do igranja dodirom. Cilj ovog istraživanja je ispitati različite mogućnosti kreiranja takve vrste scenografskog materijala: od traganja za najboljim sistemom za njegovu realizaciju, preko detekcije mogućnosti njegova kretanja do uspostavljanja njegova upravljačkog mehanizma te ispitivanja perspektiva za koreografiju.