Preskoči na glavni sadržaj

Zaklada "Kultura nova"

Organizacijski razvoj 

Posebni ciljevi

  • doprinijeti zapošljavanju i boljim uvjetima rada u organizacijama civilnog društva na području suvremene kulture i umjetnosti
  • poticati programe koji su usmjereni na provođenje cjelogodišnjih programskih aktivnosti
  • doprinijeti jačanju kapaciteta organizacija civilnog društva na području suvremene kulture i umjetnosti koje djeluju u manjim sredinama u RH
  • poticati decentralizaciju kulturno-umjetničkog djelovanja
  • doprinijeti jačanju stručnih kapaciteta i unutarnjem osnaživanju novonastalih organizacija civilnog društva na području suvremene kulture i umjetnosti za razvoj i provedbu kulturno-umjetničkih programa.

Programsko područje 1 namijenjeno je osiguravanju operativnih troškova organizacija civilnog društva u suvremenoj kulturi i umjetnosti za provedbu njihovih kulturno-umjetničkih programa u bilo kojoj umjetničkoj disciplini ili kulturnoj djelatnosti na području suvremene kulture i umjetnosti u sljedećim kategorijama i iznosima:

  • kategorija a1: Organizacijski razvoj do 25,000 eura
  • kategorija a2: Organizacijski razvoj do 18,000 eura
  • kategorija a3: Organizacijski razvoj do 12,000 eura
  • kategorija a4: Razvoj i osnaživanje organizacija u manjim sredinama (do 10,000 eura)
  • kategorija a5: Razvoj novih organizacija (do 7,000 eura).

Kulturno-umjetnički program predstavlja temelj za dodjelu podrške za organizacijski razvoj, a može se ostvarivati u bilo kojoj umjetničkoj disciplini ili kulturnoj djelatnosti na području suvremene kulture i umjetnosti, bez obzira na koju se od sljedećih pet kulturnih funkcija odnosi:

  • stvaralaštvo – proces razvoja, razrade i propitivanja nove umjetničke ideje
  • produkcija – proces organizacije i realizacije kulturnog i/ili umjetničkog djela, rada, projekta, programa
  • distribucija – aktivnost koja, koristeći različite formate, kulturno i/ili umjetničko djelo, rad, projekt, program dovodi do publike
  • očuvanje – dokumentiranje, bilježenje i tumačenje djelovanja pojedinih organizacija, umjetnika ili specifičnih suvremenih i/ili progresivnih umjetničkih i kulturnih praksi kako bi prikupljeno znanje kroz različite formate (javne dokumentacijske prostore, publikacije, monografije, kataloge, filmove, video radove, interaktivne aplikacije i sl.) ostalo trajno u nasljeđe budućim generacijama
  • edukacija – planiranje i osmišljavanje te provođenje različitih neformalnih obrazovnih programa i aktivnosti organizacija civilnog društva, u okviru kojih se stvaraju funkcionalna znanja, vještine, tehnike i metode u suvremenoj kulturi i umjetnosti dostupne zainteresiranoj javnosti.

Navedene kulturne funkcije su detaljno obrazložene u Pojmovniku na mrežnim stranicama Zaklade i u Eurostat-ovom Izvještaju projekta ESSnet-Culture koji je dostupan ovdje.

Programi se mogu realizirati u zemlji i inozemstvu, u fizičkom (otvorenom / zatvorenom) ili virtualnom prostoru. Program se može provoditi samostalno, u partnerstvu s drugim akterima iz bilo kojeg područja i sektora (civilni, javni, privatni) u zemlji i/ili inozemstvu ili kroz suradnju i razmjenu s članicama u formalnim i neformalnim mrežama.

Prihvatljive aktivnosti kulturno-umjetničkog programa

U svrhu ostvarivanja prioriteta i posebnih ciljeva ovog Javnog poziva, prihvatljive aktivnosti u programu/projektu i koje mogu biti uvrštene u plan aktivnosti su:

  • kulturno-umjetničke aktivnosti različitih disciplina i formata koje se odnose na stvaralaštvo, produkciju, distribuciju, očuvanje ili edukaciju.

Plan aktivnosti može obuhvaćati cjelokupno kulturno-umjetničko djelovanje organizacije koje se planira provoditi u 2026. godini.

Kulturno-umjetnički program ne može biti temeljen na aktivnostima kao što su:

  • operativne aktivnosti koje se odnose na redovno poslovanje organizacije (npr. proces provedbe natječaja za zapošljavanje, strateško planiranje, itd.)
  • redovne komunikacijske i promotivne aktivnosti
  • zagovaračke aktivnosti
  • medijska djelatnost i elektroničke publikacije (urednički oblikovani, proizvedeni ili prikupljeni medijski sadržaji koje putem interneta objavljuju pružatelji usluga elektroničkih publikacija u svrhu javnog informiranja, zabave ili obrazovanja)

te one ne mogu biti uvrštene u plan aktivnosti.

Napominjemo da su prihvatljive aktivnosti koje obuhvaćaju elektroničke publikacije usmjerene na distribuciju umjetničkih djela, radova i projekata koje stvaraju umjetnici.

Kategorije i vrste podrške

Organizacija sama odabire kategoriju i vrstu podrške na koju će uputiti svoju prijavu, ovisno o formalnim uvjetima koje ispunjava.

U svih pet kategorija dodjeljuje se podrška u trajanju do godinu dana, dok je višegodišnju podršku moguće ostvariti isključivo u kategorijama a1 i a2, a odnosi se na realizaciju programa u 2026., 2027. i 2028. godini.

Višegodišnja podrška u pravilu se dodjeljuje najbolje ocijenjenim prijavama u kategorijama a1 i a2, pod uvjetom da je prijavitelj odabrao višegodišnju podršku prilikom ispunjavanja e-prijavnice. Prijavnice su u oba slučaja jednake te prijavitelj unosi podatke samo za prvu godinu provedbe programa, odnosno za provedbu programa tijekom 2026. godine. Nakon zaključavanja prijave više nije moguće mijenjati vrstu podrške. Svi prijavitelji koji su odabrali višegodišnju podršku, a za istu nisu predloženi, imaju pravo na ostvarivanje jednogodišnje podrške ako prema zbroju ukupno ostvarenih bodova ulaze na rang listu podržanih prijava. Ako prijavitelj odustane od izabrane vrste podrške, smatrat će se da je povukao prijavu na javni poziv.

Uvjeti korištenja ostvarene podrške, pa tako i višegodišnje, propisani su Pravilnikom o dodjeli sredstava te su definirani i ugovorom o financiranju programa/projekta.

Kategorija a4: Razvoj i osnaživanje organizacija u manjim sredinama

U cilju poticanja veće geografske raznolikosti i decentralizacije kulturno-umjetničkog djelovanja te osnaživanja organizacija koje djeluju u manjim sredinama, kao i uzimajući u obzir činjenicu da su sredstava za organizacije koja dodjeljuju jedinice lokalnih uprava uglavnom nedostatna za njihov razvoj, Zaklada potiče organizacije koje su registrirane i aktivno djeluju u manjim sredinama u RH (sredinama s manje od 100,000 stanovnika prema Državnom zavodu za statistiku) da podnesu prijavu u kategoriji a4 u okviru Programskog područja 1.

U okviru kategorije a4 primjenjuje se specifična metodologija rangiranja, gdje se prijave iz pojedine lokalne sredine u kojoj je sjedište prijavitelja rangiraju od najvećeg mogućeg postotka ostvarenih bodova prema najmanjem. Konačna rang lista formira se tako da na nju najprije ulaze sve prvorangirane prijave iz svih lokalnih sredina, i to prema postotku ukupno ostvarenih bodova. Ako su u prvom krugu na rang listu uključene sve lokalne sredine, sljedeće na rang listu ulaze drugorangirane prijave iz svih lokalnih sredina, i tako redom sve do iscrpljivanja proračuna za ovu kategoriju. U skladu s navedenim redoslijed prijava na konačnoj rang listi ovisi o postotku ostvarenih bodova kao i o relativnom položaju prijave unutar pojedine lokalne sredine. U slučaju da je broj lokalnih sredina veći od broja podrški koje Zaklada može dodijeliti, crta se na rang listi povlači u skladu s proračunskim sredstvima za ovu kategoriju, a na rang listu ulaze one lokalne sredine u kojima se nalaze prijave s najvećim postotkom ukupno ostvarenih bodova.

Kategorija a5: Razvoj novih organizacija

U cilju poticanja djelovanja i davanja potpore novonastalim organizacijama koje nemaju dovoljno razvijene kapacitete i resurse ni pristup izvorima financiranja, Zaklada u okviru Programskog područja 1 u kategoriji a5 pruža uz financijsku i stručnu podršku za razvoj novih organizacija koje su osnovane i upisane u matični registar u razdoblju od prethodne tri godine, odnosno od 1. siječnja 2023. do dana zatvaranja ovog Javnog poziva (do 2. 9. 2025.).

Stručna podrška obuhvaća:

  • Obrazovni program u području kulturnog menadžmenta koji je besplatan i obvezan za sve predstavnike organizacija koje ostvare podršku u ovoj kategoriji, a prethodno nisu sudjelovali u Zakladinom Obrazovnom programu
  • Administrativno-pravnu podršku koja se odnosi na cjelokupno djelovanje organizacije.

Obrazovni program u području kulturnog menadžmenta osiguran je za najviše 10 organizacija, a uključuje:

  • organizacijski razvoj i upravljanje
  • sudjelovanje u kulturi
  • upravljanje projektnim ciklusom (pisanje prijedloga projekta, projektni menadžment, praćenje, vrednovanje i programsko izvještavanje, izrada projektnog i godišnjeg proračuna, upravljanje financijama).

Prijavitelj stručnu i financijsku podršku za organizacijski razvoj, zbog trajanja Obrazovnog programa, koristi tijekom cijele godine, od siječnja do prosinca 2026., bez obzira na to kada započinje i završava provedba kulturno-umjetničkog programa.

U slučaju da financijsku podršku u kategoriji a5 ostvari manje od 10 organizacija, u Obrazovnom programu mogu sudjelovati i organizacije koje nisu ostvarile financijsku podršku prema redoslijedu utvrđenom rang listom. U Obrazovnom programu ne mogu sudjelovati organizacije koje su isključene u skupini kriterija "Prihvatljivost prijavljenog programa/projekta".

Ostvarivanje iznosa iz više kategorije

Kako bi se i organizacijama s manjim kapacitetima omogućio pristup većim sredstvima te na taj način poticao njihov razvoj, do tri najbolje rangirane prijave na rang listi u kategoriji a2 (do 18,000 eura) i do tri najbolje rangirane prijave na rang listi u kategoriji a3 (do 12,000 eura) bit će predložene za ostvarivanje najvišeg propisanog iznosa u sljedećoj višoj kategoriji. Tako će do tri najbolje rangirane prijave u kategoriji a3 (do 12,000 eura) biti predložene za financiranje u iznosu do 18,000 eura za provedbu programa tijekom 2026., dok će do tri najbolje rangirane prijave u kategoriji a2 biti predložene za financiranje u iznosu do 25,000 eura za provedbu programa tijekom 2026. Organizacije prijavljene u kategoriji a2 kojima bude dodijeljena višegodišnja podrška, a koje ujedno ostvare pravo na najviši propisani iznos kategorije a1, imaju pravo i u 2. i u 3. godini provedbe tražiti iznos propisan za kategoriju a1 u onom postotku u kojem su ga ostvarile u 1. godini financiranja.

Formalni uvjeti prijave u Programskom području 1

Formalni uvjeti su propisani za svaku kategoriju ovog Programskog područja. U tekstu niže navedeno je koje formalne uvjete provjerava Komisija za provjeru formalnih uvjeta, a koje Povjerenstvo za procjenu kvalitete prijava u okviru skupine kriterija "Prihvatljivost prijavljenog programa/projekta"

Komisija za provjeru formalnih uvjeta provjerava i ostale uvjete za prijavu na Program podrške 2025 koji su detaljno propisani na podstranici Formalni uvjeti u dijelu Formalni uvjeti prijave na Program podrške 2025 te način provjere propisanog formalnog uvjeta .

- Kategorija a1: do 25, 000 eura

Udruga ili umjetnička organizacija na području suvremene kulture i umjetnosti:

  • mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija i matični registar u Republici Hrvatskoj najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana zaključivanja Javnog poziva (upisana najkasnije 2. 9. 2022.): utvrđuje Komisija uvidom u online Registar udruga ili Registar umjetničkih organizacija i Registar neprofitnih organizacija
  • mora imati najmanje dvije (2) osobe zaposlene na temelju ugovora o radu na dan objave Javnog poziva (17.6.2025.): utvrđuje Komisija uvidom u priloženi Izvod iz evidencije o radnicima
  • mora imati ostvareno najmanje 40,000 eura prihoda* kao prosjek prihoda u posljednje tri (3) godine aktivnog** djelovanja (2024., 2023., 2022.): utvrđuje Komisija uvidom u predane financijske izvještaje u Registru neprofitnih organizacija te izračunom prosjeka prihoda navedenih u prijavnici
  • može zatražiti iznos do 25,000 eura: utvrđuje Komisija uvidom u zatraženi iznos u prijavnici
  • mora navesti u prijavnici ima li osigurana ili planirana sredstva iz drugih izvora za provedbu programskih aktivnosti: utvrđuje Komisija uvidom u druge izvore financiranja navedene u prijavnici
  • mora imati cjelogodišnji kulturno-umjetnički program (djelovanje od siječnja do prosinca 2026.): utvrđuje Povjerenstvo na temelju opisa i plana provedbe aktivnosti
  • mora uključivati javna događanja u programsko djelovanje u 2026. godini: utvrđuje Povjerenstvo na temelju opisa i plana provedbe aktivnosti

- Kategorija a2: do 18,000 eura

Udruga ili umjetnička organizacija na području suvremene kulture i umjetnosti:

  • mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija i matični registar u Republici Hrvatskoj najmanje tri (3) godine od dana registracije do dana zaključivanja ovog Javnog poziva (upisana najkasnije 2. 9. 2022.): utvrđuje Komisija uvidom u online Registar udruga ili Registar umjetničkih organizacija i Registar neprofitnih organizacija
  • mora imati ostvareno najmanje 20,000 eura prihoda* kao prosjek prihoda u posljednje tri (3) godine aktivnog** djelovanja (2024., 2023., 2022.): utvrđuje Komisija uvidom u predane financijske izvještaje u Registru neprofitnih organizacija te izračunom prosjeka prihoda navedenih u prijavnici
  • može zatražiti iznos do 20,000 eura: utvrđuje Komisija uvidom u zatraženi iznos u prijavnici
  • mora navesti u prijavnici ima li osigurana ili planirana sredstva iz drugih izvora za provedbu programskih aktivnosti: utvrđuje Komisija uvidom u druge izvore financiranja navedene u prijavnici
  • mora imati cjelogodišnji kulturno-umjetnički program (djelovanje od siječnja do prosinca 2026.): utvrđuje Povjerenstvo na temelju opisa i plana provedbe aktivnosti

- Kategorija a3: do 12,000 eura

Udruga ili umjetnička organizacija na području suvremene kulture i umjetnosti:

  • mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija i matični registar u Republici Hrvatskoj najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana zaključivanja ovog Javnog poziva (upisana najkasnije 2. 9. 2024.): utvrđuje Komisija uvidom u online Registar udruga ili Registar umjetničkih organizacija i Registar neprofitnih organizacija
  • nije ostvarila više od 250,000 eura prihoda* kao prosjek prihoda u posljednje tri (3) godine aktivnog** djelovanja (2024., 2023., 2022.): utvrđuje Komisija uvidom u zatraženi iznos u prijavnici
  • može zatražiti iznos do 12,000 eura: utvrđuje Komisija uvidom u zatraženi iznos u prijavnici
  • mora navesti u prijavnici ima li osigurana ili planirana sredstva iz drugih izvora za provedbu programskih aktivnosti: utvrđuje Komisija uvidom u druge izvore financiranja navedene u prijavnici
  • može započeti i završiti s provedbom kulturno-umjetničkog programa bilo kada tijekom 2026: utvrđuje Povjerenstvo na temelju opisa i plana provedbe aktivnosti

- Kategorija a4: do 10,000 eura

Udruga ili umjetnička organizacija na području suvremene kulture i umjetnosti:

  • mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija i matični registar u Republici Hrvatskoj najmanje jednu (1) godinu od dana registracije do dana zaključivanja ovog Javnog poziva (upisana najkasnije 2. 9. 2024.): utvrđuje Komisija uvidom u online Registar udruga ili Registar umjetničkih organizacija i Registar neprofitnih organizacija
  • nije ostvarila više od 250,000 eura prihoda* kao prosjek prihoda u posljednje tri (3) godine aktivnog** djelovanja (2024., 2023., 2022.): utvrđuje Komisija uvidom u predane financijske izvještaje u Registru neprofitnih organizacija te izračunom prosjeka prihoda navedenih u prijavnici
  • mora biti registrirana u sredinama u RH s manje od 100,000 stanovnika: utvrđuje Komisija uvidom u online Registar udruga ili umjetničkih organizacija
  • može zatražiti iznos do 10,000 eura: utvrđuje Komisija uvidom u zatraženi iznos u prijavnici
  • može započeti i završiti s provedbom kulturno-umjetničkog programa bilo kada tijekom 2026: utvrđuje Povjerenstvo na temelju opisa i plana provedbe aktivnosti

- Kategorija a5: do 7,000 eura

Udruga ili umjetnička organizacija na području suvremene kulture i umjetnosti:

  • mora biti upisana u matični registar u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 2023. do dana zatvaranja ovog Javnog poziva (do 2. 9. 2025.): utvrđuje Komisija uvidom u online Registar udruga ili Registar umjetničkih organizacija
  • mora biti upisana u Registar neprofitnih organizacija: utvrđuje Komisija uvidom u Registar neprofitnih organizacija
  • može zatražiti iznos do 7,000 eura: utvrđuje Komisija uvidom u zatraženi iznos u prijavnici
  • može započeti i završiti s provedbom kulturno-umjetničkog programa bilo kada tijekom 2026: utvrđuje Povjerenstvo na temelju opisa i plana provedbe aktivnosti

* Ostvareni prihodi upisuju se u prijavnicu u poglavlje "Organizacija" na temelju javno dostupnih godišnjih financijskih izvještaja za 2024., 2023. i 2022. godinu objavljenih u Registru neprofitnih organizacija.

** Za izračun prosjeka prihoda u posljednje tri fiskalne godine u obzir se uzimaju samo one godine u kojima je organizacija ostvarila prihode. Iz izračuna prosjeka prihoda mogu biti izuzete:

  • do dvije godine za koje organizacija ima predane Izjave o neaktivnosti i/ili za koje organizacija preda obrazloženje uz valjanu dokumentaciju koja opravdava značajno manji ostvareni prihod (30 % i više u odnosu na najmanji iznos prihoda) u odnosu na preostale dvije godine ili jednu godinu zbog nemogućnosti rada isključivo osobe ovlaštene za zastupanje ili zaposlene osobe (npr. duže bolovanje, porodiljni dopust, rodiljni dopust i sl.)

Neaktivnost za određenu godinu potvrđuje se Izjavom o neaktivnosti koja je u roku predana nadležnom tijelu, dok će za izuzeće na temelju značajno manjeg ostvarenog prihoda Zaklada utvrditi je li riječ o opravdanom zahtjevu na temelju dostavljene dokumentacije i obrazloženja. Sve navedeno provjerava se i uvidom u Registar neprofitnih organizacija.

  • Primjer 1. izračuna prosjeka prihoda kada je organizacija ostvarila prihode u svakoj od prethodne 3 godine: (prihodi2024 + prihodi2023 + prihodi2022) / 3 = prosjek prihoda.
  • Primjer 2. izračuna prosjeka prihoda kada je organizacija imala jednu godinu neaktivnosti i/ili opravdano obrazloženje smanjenih prihoda u prethodne 3 godine: (prihodi2024 + prihodi 2023) / 2 = prosjek prihoda.
  • Primjer 3. izračuna prosjeka prihoda kada je organizacija imala dvije godine neaktivnosti i/ili opravdano obrazloženje smanjenih prihoda u prethodne 3 godine: (prihodi2024) / 1 = prosjek prihoda.

Cjelogodišnja provedba kulturno-umjetničkog programa

Da bi prijava bila prihvatljiva u kategorijama a1 i a2, organizacija mora provoditi cjelogodišnji kulturno-umjetnički program, što se pokazuje opisom aktivnosti i rasporedom provedbe aktivnosti kroz godinu. Cjelogodišnja provedba ne odnosi se na jednokratna festivalska događanja ili druge kratkotrajne aktivnosti čija priprema i realizacija ne iziskuje cjelogodišnje programsko djelovanje. Ako Povjerenstvo za procjenu kvalitete prijava utvrdi da kulturno-umjetnički program ne obuhvaća cjelogodišnje djelovanje, neće biti zadovoljeni svi propisani uvjeti za programsko područje i kategoriju te će prijava biti isključena iz daljnjeg postupka dodjele bespovratnih sredstava.

Javna događanja

Da bi prijava bila prihvatljiva u kategoriji a1, kulturno-umjetnički program mora uključivati javna događanja (npr. filmske projekcije, kazališne predstave, koncerte, izložbe, predavanja, tribine, okrugle stolove, edukacijske programe, prezentacije, manifestacije, konferencije itd.) u fizičkom ili online prostoru u 2026. godini. Javna događanja podrazumijevaju izvedbe/izlaganja uživo koja su otvorena za javnost. Ako Povjerenstvo za procjenu kvalitete prijava utvrdi da kulturno-umjetnički program ne sadrži javna događanja u 2026. godini, neće biti zadovoljeni svi propisani uvjeti za programsko područje i kategoriju te će prijava biti isključena iz daljnjeg postupka dodjele bespovratnih sredstava.

Proračun i troškovi

S obzirom na to da u okviru postojećeg kulturnog sustava organizacije civilnog društva na nacionalnoj i subnacionalnim razinama mogu osigurati uglavnom programska sredstva, financijska podrška u Programskom području 1 namijenjena je za operativne troškove, odnosno za troškove povezane s onim permanentnim operativnim aktivnostima organizacije koje su temelj za svako programsko kulturno-umjetničko djelovanje.

Prijavitelji prilikom ispunjavanja e-prijavnice sami odabiru poglavlja proračuna (jedno ili više) ovisno vrsti troškova za koja traže sredstva od Zaklade:

  • troškovi naknada za rad menadžera, producenata, programskih/projektnih voditelja, financijskih administratora, voditelja ureda i drugih izvršitelja operativnih poslova od nesamostalnog rada (isključivo ugovor o radu). Ukupan iznos koji se traži od Zaklade temelji se na bruto 2 odnosno ukupnom trošku plaće, uz napomenu da u bruto 2 ne ulaze naknade i dodaci na plaću, a koje je moguće prikazati u okviru poglavlja proračuna Neoporezivi primici zaposlenika.
  • neoporezivi primici zaposlenika (u ovom poglavlju moguće je prikazati dodatak na plaću u iznosu do 1,120 eura godišnje, prigodne nagrade (božićnicu, uskrsnicu, naknade za godišnji odmor i sl.) do 700 eura godišnje, novčane paušalne naknade za podmirivanje troškova prehrane radnika u iznosu do 100 eura mjesečno odnosno do 1,200 eura godišnje, naknade troškova prijevoza na posao i s posla mjesnim javnim prijevozom u visini stvarnih izdataka prema cijeni mjesečne odnosno pojedinačne prijevozne karte)
  • troškovi naknada za rad po ugovoru o djelu, ugovoru o suradnji, studentskom ugovoru, autorskom ugovoru i računi izdani od strane fizičkih osoba koje obavljaju registriranu/samostalnu djelatnost
  • troškovi komunikacijskih, promotivnih i ostalih aktivnosti u svrhu jačanja vidljivosti promocije organizacije i kulturno-umjetničkog programa
  • putni troškovi (put; putno osiguranje; smještaj; troškovi izdavanja vize; propisane dnevnice – isključivo za osobu na koju glasi putni nalog)
  • troškovi dokumentiranja rezultata rada organizacije
  • troškovi organizacije javnih događanja, u iznosu do najviše 30 % planiranog proračuna (npr. najam prostora i opreme, materijali, tisak, prehrana/reprezentacija, troškovi vezani za drugi dohodak i sl.)
  • troškovi nabave literature, alata, materijala i sl.
  • troškovi edukacije u svrhu organizacijskog razvoja
  • troškovi poslovanja (administrativni i uredski troškovi; troškovi digitalne i ekološke transformacije)
  • troškovi nabave opreme i/ili adaptacije prostora, u iznosu do najviše 30 % planiranog proračuna
  • nepredviđeni troškovi, u iznosu do najviše 10 % planiranog proračuna (odnose se na neraspoređene troškove koji su nužni za provođenje programa).

Kriteriji za dodjelu sredstava

Konačna odluka bit će donesena na temelju kriterija za dodjelu sredstava propisanih za svaku kategoriju. Da bi prijava mogla biti predložena za financiranje, ukupno ostvareni zbroj bodova mora iznositi najmanje 50 % ukupnog broja bodova definiranih za tu kategoriju, odnosno ukupno ostvareni zbroj bodova mora iznositi najmanje 50 bodova u svakoj kategoriji.

Kriteriji za svaku kategoriju dostupni su za preuzimanje s desne strane sučelja.

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.
Prilagodba pristupačnosti: Kontrast Promjena kontrasta / Change contrast Pismo Promjena pisma / Change type