Preskoči na glavni sadržaj

Zaklada "Kultura nova"

PiO - 7. 10. 2021.

1. Pitanje: U uputama je navedeno da su prihvatljivi troškovi samo ugovori o radu, a članovi udruge su, ne anticipirajući da će biti u mogućnosti retrogradno dobiti financijsku naknadu za svoj rad, sve vezano uz projekt odradili volonterski. Kako zakonski ne postoji mogućnost retroaktivnog ugovaranja rada s udrugom, naše pitanje je sljedeće: da li se može ispostaviti ugovor o djelu ili faktura s obrta koji je također sudjelovao u provedbi projekta u provedbi gore navedenih aktivnosti.

Odgovor: U Programskom području 9 u okviru Programa podrške 2021 s rokom prijave 7. 10. 2021. u poglavlju proračuna "Troškovi naknada za rad menadžera, producenata, programskih/projektnih voditelja, financijskih administratora, voditelja ureda i drugih izvršitelja operativnih poslova od nesamostalnog rada te ostalih sudionika angažiranih u aktivnostima" Zaklada nije definirala vrstu ugovora na temelju kojega se ostvaruje angažman te su osim ugovora o radu prihvatljivi i ugovor o djelu, ugovor o suradnji, studentski ugovor, autorski ugovor kao i računi izdani od strane fizičkih osoba koje obavljaju registriranu/samostalnu djelatnost.

2. Pitanje: Zanima me mogu li se na poziv za potporu organizacijama koje su u 2021 radile bez potpore Zaklade prijaviti i one organizacije koje su u 2021. provele manji broj projekata? Naime, s obzirom na to da nam je jedini javni događaj u prosincu 2021., zanima me da li se uopće možemo prijaviti na Vaš poziv?

Odgovor: Podrška u okviru Programa podrške za pomoć u kriznim situacijama namijenjena je onim organizacijama koje unatoč krizi i bez podrške Zaklade tijekom 2021. produciraju i/ili distribuiraju kulturne i/ili umjetničke radove, djela ili projekte (npr. kazališne predstave, akcije, performanse, audio, filmske i video sadržaje, fotografije, filmske i video projekcije, izložbe, koncerte, publikacije itd.) u polju suvremene kulture i umjetnosti. 

Provedba aktivnosti može započeti i završiti bilo kad tijekom 2021., a prijava može sadržavati aktivnosti koje su se provodile ili će se provoditi do kraja tekuće godine. U skladu s navedenim, prijavu mogu podnijeti i one organizacije koje su u 2021. provele manji broj projekata, kao i one organizacije koje će kulturne i /ili umjetničke aktivnosti provesti do kraja 2021. godine. 

3. Pitanje: Zanime me smiju li se za Program podrške za pomoć u kriznim situacijama prijavljivati i elektroničke publikacije?

Odgovor: Na Program podrške s rokom prijave 7. 10. 2021. u okviru Programa podrške za pomoć u kriznim situacijama mogu se prijaviti elektroničke publikacije koje nisu usmjerene na redovno medijsko djelovanje, već na distribuciju umjetničkih radova, djela ili projekata.

4. Pitanje: Prijavili bismo se na ovaj Javni poziv te bi temelj prijave činila ovogodišnja predstava naše umjetničke organizacije, a za koju smo dobili vrlo mala sredstva od tijela javne vlasti (od Zaklade nismo dobili sredstva pa time udovoljavamo ovom Javnom pozivu) te dosta stvari morali izvesti bez naplate (primjerice čitav produkcijski posao) ili čak uz dug. Zanima nas što je točno moguće prijaviti preko ovog Javnog poziva od troškova vezanih za predstavu koja je premijeru imala u 5. mjesecu? Možemo li prijaviti troškove vezane za moguće izvedbe predstave do kraja 2021.? Može li se prijaviti trošak distribucije predstave, reklama, web oglašavanje?

Odgovor: U okviru Programa podrške za pomoć u kriznim situacijama u Vodiču za prijavu i na mrežnim stranicama Zaklade točno su navedeni svi prihvatljivi troškovi koji se mogu prijaviti, a koji ujedno predstavljaju nazive poglavlja Proračuna u obrascu e-prijavnice: 1. troškovi naknada za rad menadžera, producenata, programskih/projektnih voditelja, financijskih administratora, voditelja ureda i drugih izvršitelja operativnih poslova od nesamostalnog rada te ostalih sudionika angažiranih u aktivnostima; 2. neoporezivi primici zaposlenika; 3. administrativni i uredski troškovi (npr. najam ureda, troškovi komunikacije, režijski troškovi, troškovi knjigovodstva i računovodstva i sl.); 4. troškovi nabave, izrade i/ili održavanja digitalnih alata, platformi, mrežnih stranica i sl.; 5. troškovi nabave opreme i/ili adaptacije prostora, u iznosu do najviše 30 % ukupno traženog proračuna od Zaklade; 6. nepredviđeni troškovi, u iznosu do najviše 10 % (odnose se na neraspoređene troškove, a koji su nužni za provođenje programa/projekta). Prijavitelj sam, ovisno o potrebama organizacije, raspoređuje na koja od navedenih poglavlja će rasporediti zatraženi iznos sredstava.

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.
Prilagodba pristupačnosti: Kontrast Promjena kontrasta / Change contrast Pismo Promjena pisma / Change type